woensdag 2 januari 2013

Instagram | December


inspiratie
bakkie thee
zelf een nachtkastje in elkaar gezet *trots*
favoriet momentje in GTST
Sinterklaas op het werk
hier kan ik wel een boek over schrijven. Na een bewogen periode,  heeft iemand me keihard laten vallen.
workshop smokey-eyes met mijn moeder
gezellig uit eten ter ere van het 55-jarige huwelijk van opa en oma
Serious Request!!
emo shoppen in Antwerpen
gedachten verzetten
Secret Twitter Santa 2012 was weer geslaagd!
superlief (en LEKKER) cadeautje
eerste kerstdag bij mijn ouders gegeten
kerst outfit
mijn scooter ophalen in Amsterdam, die heb ik daar niet meer nodig
hoe ik me tijdens de maand december voelde, kort samengevat
Gossip Girl afgelopen... zo raar!
dit was mijn whatsapp-afbeelding in december, zegt genoeg toch.
miskoop van het jaar. beloofde een week, maar bleef 2 dagen zitten. en best lelijk ook eigenlijk
bezigheid tijdens oud & nieuw
Ik hoop dat jullie een fijne December hebben gehad. Wat mij betreft sluit ik 2012 af en een vreemde periode. Ik wens jullie een top 2013 en mezelf eigenlijk ook wel een beetje.

Liefs, Wieneke.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...