zondag 3 februari 2013

Instagram | Januari

1 Januari @ Scheveningen
mijn mantra!
ik verveel me wel eens ;-)
de kaartjes die bij Vogue zaten
in de auto de nieuwe iMac ophalen (via Marktplaats)
wat een waardeloos ding. Nagellakdroger gekocht bij Action
met Lara op de bank hangen
nieuw, via brandinvites :-)
mooi!
dat werd een dagje thuis werken
zo cool!
...
Besteld bij Applepiepieces :-)
yes, ik kwam uit op 117 :-)
weer verwend door Truly Yours
.. goed... ebay dus ;-)
Shani van Breukelen @ Amsterdam Fashion Week
verschrikkelijk voor schut gelopen, deze sticker zat nog op mijn broek tijdens Amsterdam Fashion Week en ik kwam er thuis pas achter -_-
gaaf shirt van Nikkie Plessen, besteld bij Hip voor de heb.
gek op mijn nieuwe hoedje van H&M
Riviera Maison VIPnight @ Concept Store Amsterdam
Dat was weer een bewogen maandje! De maand februari zal wat rustiger zijn aangezien ik maandag de 4e aan mijn voet word geopereerd. Waarschijnlijk zal ik wel veel online zijn! Hopelijk is that a good thing ;-).
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...